lekka.pl

Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

NASZE ZDOLNOŚCI
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: NASZE ZDOLNOŚCI

NASZE ZDOLNOŚCI 7 lata, 1 miesiąc temu #938

• Kaikiii
Czy macie jakieś osiągnięcia lub zdolności w sztuce, którymi chcielibyście się pochwalić?? Malujecie?,rzeźbicie?, fotografujecie?...Czy czasem odczuwacie potrzebe stworzenia czegoś wyjątkowego??
Ja osobiście nie mam żadnych sukcesów na koncie, bo nigdy swoich prac nie wystawiałam, ale maluję fotografuję, rzeźbię czasami...
Więc pochwalcie się... Może macie swoje dzieła umieszczone gdzieś na internecie? Zapraszam do podania linku.
Moje zdjęcia mozna oglądać na forum fotograficznym:
://fotografia.interklasa.pl/index.php?akcja=autor&rid=1890
Jestem samoukiem i ucze się na zasadzie prób i błędów.
Chce także żebyście pisali jakieś rady, wasze sposoby na udane dzieło itd...

7 lata, 1 miesiąc temu #18386

Naprawdę bardzo ładne fotografie (???) ja też fotografuje... jednak bardziej amatorsko a zaczełam dopiero w czerwcu tak na poważnie jak dostałam aparat cyfrowy, tato twierdzi, ze sa świetne... niestety nie mam ich na serwerze więc narazie są tajnym dziełem moich osiągnieć...
A co do moich zdolnosci...? Ja tam sądze ze żadnych nie mam... i w tym momencie chce mi się śmiać, bo 10 rok (9 w szkole) uczę się plastyki i rzeźby

7 lata, 1 miesiąc temu #18387

• cerb
  • Świeżaczek
  • Ci nieliczni , którzy mnie znają wiedzą ...reszta się nie liczy
... Kaikii widać że masz zacięcie do fotografiki i to jest najważniejsze. Technika z czasem przyjdzie sama. Staraj się używać mniej obróbki .... wyrabia złe nawyki. Spróbuj też fotografować analogiem (lustrzanką oczywiście) ... z tanich polecam starego dobrego zenita. Fotografowanie "kliszakami"
pomoże Ci znacznie w panowaniu nad światłem. Ja używam tylko analogów. Matryca choćby niewiem jaka nie dorówna starej dobrej kliszy.

7 lata, 1 miesiąc temu #18388

• Kaikiii